BEDRIJVEN

Ook bedrijven kunnen hun personeel aanmelden als lid van de vereniging.

Wilt u als bedrijf of afdeling uw personeelsleden bij ons onderbrengen voor een EHBO beginnerscursus of herhalingscursus?

Dat kan onder dezelfde voorwaarden of als een particulier dat doet en ook onder dezelfde prijsvoorwaarden.

Gediplomeerden komen 1 dag op de door ons of in overleg met u op de herhalingsdag en krijgen de lunch door ons aangeboden en de diplomaverlenging en controle daarop wordt door ons gedaan.

U heeft er op deze manier zelf geen nasleep en administratie van en wij zorgen ervoor dat uw personeel ieder jaar op tijd de herhaling volgt en om de 2 jaar van een vernieuwing van het diploma wordt voorzien.

Gediplomeerde personen kost U € 45,00 contributie incl. lunch en koffie en thee en om de 2 jaar een verlenging van het diploma.

Voor een beginnerscursus kunt u uw personeel opgeven voor een 3 daagse cursus incl. het examen op de 3e dag en 3 maal een lunch en koffie en thee de gehele dag voor € 285,00 p.p.

Mocht u naar aanleiding hiervan met vragen zitten of nadere inlichtingen willen hebben, dan komen we graag in contact met U.

Maak jouw eigen website met JouwWeb